Organiser jelentkezés

Kedves Jelentkező!

Örülünk, hogy úgy döntöttél, szeretnél az Organiser Team tagja lenni, és részt venni a 10. jubileumi BIMUN szervezési munkálataiban. A konferencia idén április 9-13 -a között lesz megrendezve, a koronavírus-járványra való tekintettel, a BIMUN történetében először hibrid formában. Röviden ez azt jelenti, hogy amellett, hogy körülbelül 100 résztvevő személyesen lesz jelen a bizottságokban, ugyanennyi delegált online fog bekapcsolódni a vitába, ha a járvány miatt nem tudnak ideutazni.

Egy több száz embert mozgató konferencia szervezése folyamatos munkát igényel, mind csapat, mind egyéni szinten, idén pedig az új körülmények, új kihívásokat is fognak elénk állítani. Ha úgy érzed, hogy elég motivált, kötelességtudó, rátermett és csapatjátékos vagy mindehhez, akkor nagyon örülünk, hogy a jelentkezés mellett döntöttél.

Mielőtt rátérnénk a jelentkezés részleteire, szeretnénk még kitérni egy nagyon fontos dologra az idei jelentkezéssel kapcsolatban. A tavalyi Organiser Team egy része vállalta, hogy idén is segíti a konferencia szervezését, és emellett segíteni fognak abban, hogy a kiválasztott pályázók, minél több mindent megtanuljanak tőlük. Tehát, ha még nincs BIMUN-os tapasztalatod, de úgy érzed az adott pozícióban jól helyt tudnál állni, akkor mindenképp add le a jelentkezésedet, mindenben segíteni fogunk Neked. Idén az elsődleges feladatod az lesz, hogy minél inkább beletanulj abba , amit a következő konferencián Neked kell majd csinálnod. Persze emellett, minden más szervezési munkálatában ugyan úgy számítunk majd a Te segítségedre, ötleteidre is.

Ezzel a szervezeti struktúrával nem más a célunk, mint hogy az idén felvett Organiserek jövőre (BIMUN 2022) tovább tudják vinni pozíciójukat, ezzel egy stabil gerincet adva az Organiser Teamnek, és magának a BIMUN-nak is. Összefoglalva, akiket végül ki fogunk választani, azokkal hosszútávra gondolkodunk, és nem csak idén, hanem jövőre is számítani fogunk a munkájukra.

A jelentkezés első lépéseként kérünk válaszd ki azokat a pozíciókat, amelyeknél úgy gondolod, hogy megfelelően helyt tudnál állni (akár többet is, ha több iránt is érdeklődsz), majd válaszold meg a pozíciókhoz tartozó kérdéseket. A jelentkezésed részeként, szeretnénk egy motivációs levelet kérni Tőled, hogy jobban megismerhessünk. Térj ki mindenre, amiről úgy gondolod, hogy fontos lehet tudnunk Rólad, illetve mindenképpen érdekel minket, hogy milyen erősségeid, gyengeségeid vannak, mit vársz a szervezésben való részvételtől, valamint, hogy Te mivel tudnál hozzájárulni ahhoz, hogy a 2021-es jubileumi BIMUN, a jelenlegi körülmények mellett is, az eddigi legjobb legyen.

A szervezési folyamatok alatt nem csak a pozíciódhoz kapcsolódó munkákban számítunk Rád. A konferenciát megelőző hónapokban számos olyan feladatunk lesz, amelyet pozíciótól függetlenül, a csapatnak közösen kell majd megoldani. Ezért olyan jelentkezőket várunk, akik ebben is szívesen részt vesznek, ötleteikkel segítik a munkát, rugalmasak, lelkesek és jól dolgoznak csapatban is. A jelentkezés második lépéseként, a kérdések megválaszolása, és a motivációs levél megírása után szeretnénk találkozni Veled, és egy beszélgetés keretében személyesen is megismerni Téged.

A pályázatokat december 4-e éjfélig várjuk (a határidő után érkezett pályázatokat sajnos már nem tudjuk elfogadni). Amennyiben bármilyen kérdésed lenne, keress meg minket és bármire szívesen válaszolunk, segítünk, amiben tudunk. Várjuk a jelentkezésedet, és sok sikert kívánunk.

Üdvözlettel:
Gulyás Ádám
Project Manager
BIMUN 2021

  Kattints a folytatáshoz